Welkom bij Stichting Second Chance Rescue Greece. Wij geven hulp aan dieren op Kreta in de ruimste zin van het woord:

• Het voeren van zwerfdieren en het ondersteunen van de gastgezinnen met voer ter plaatse in Griekenland
  • Het bekostigen van Sterilisatie en castratie ter plaatse
  • Het herplaatsen van zwerfdieren tegen onkostenvergoeding
  • Het bekostigen van voeding bij de gastgezinnen in Nederland

Stichting Second Chance Rescue Greece is opgericht door een groep vrijwilligers die allemaal op hun eigen manier een beter leven wilde voor de zwerfdieren in Griekenland. Elke vrijwilliger is op zijn eigen manier in aanraking geweest met het leed van deze dieren. Het lot heeft hen samen gebracht en daaruit is deze prachtige stichting ontstaan.

Al deze vrijwilligers zetten zich belangeloos in voor de stichting, de enige kosten die zij vergoed krijgen zijn de onkosten die zij maken voor bijvoorbeeld huisbezoeken of het ophalen van de dieren.

Stichting Second Chance Rescue Greece staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel:

Kamer van Koophandel nummer: 83510591
UBN: 7718515
SBI: 94996

Karin:

Ik ben Karin, sinds een jaar of 8 ben ik betrokken bij het rescue werk op Kreta. Het lijkt een druppel op de gloeiende plaat. Maar ik zie elke hond die een warme mand vindt als een overwinning!

Matthijs:

Ik ben de penningmeester en af en toe vlieg ik naar Kreta om kennis te maken met de hondjes die we willen helpen en neem er dan een paar mee om te laten adopteren

Wil jij ook betrokken zijn bij de stichting, neem dan contact met ons op. Alle hulp is welkom voor deze dieren in nood.