Wij waren al lange tijd op zoek naar een nieuwe, trouwe viervoeter nadat onze vorige hond na 16 jaar stierf. We waren er ook al snel uit dat we graag een straathondje een goed leven wilden geven nadat vrienden van ons vorig jaar hetzelfde hadden gedaan. Na wat rondkijken of Facebook kwam ik op jullie pagina terecht. We verloren meteen ons hart aan een lief, beige puppytje van toen 3,5 maandjes oud. Ik nam contact op en vanaf dan ging het heel snel. Ik had telefonisch contact met Sandra, een fijne en gedreven dame, die mij een aantal vragen stelde rond onze woon-, gezins- en werksituatie. Nadien was het in spanning afwachten want we waren niet de enige geïnteresseerden in de puppy. Twee dagen later kwam het verlossende telefoontje dat wij kleine Victor mochten adopteren!

Op 25 april was het dan zover! Victor arriveerde in Nederland. Wij vertrokken vol ongeduld vanuit België richting Nederland waar we bij Ronald, eveneens een heel aangename en gedreven man, onze kleine schat mochten ophalen.

Ik zie hem daar nog zitten op het trapje… bang, schuchter, mager en behoorlijk onder de indruk van de lange reis.

In de auto lag hij heel stilletjes tussen onze meiden in. Eens thuisgekomen durfde hij zelf niet binnengaan. We hebben hem binnengedragen en stukje bij beetje ging hij op verkenning. De dagen nadien ruimde de angst stilaan plaats voor nieuwsgierigheid. Victor ging op ontdekking, was in een mum van tijd zindelijk en leerde zeer snel wat basiscommando’s aan. Ook bij de dierenarts werd hij helemaal goedgekeurd. Alle inentingen en zijn paspoort waren prima in orde!

Intussen is onze schat al opgegroeid tot een flinke puber van bijna 8 maanden oud. Wat een heerlijke hond is hij. Lief, aanhankelijk, gehoorzaam, rustig. Een droom! Hij is onze beste vriend en we zouden hem niet meer kunnen missen!

We willen de stichting dan ook zeker nog eens hartelijk danken om hem aan ons toe te vertrouwen. Ik zou de stichting ook aan iedereen aanraden! Er wordt op een correcte manier gewerkt, de puppies zijn gezond en de mensen die zich voor deze dieren inzetten zijn stuk voor stuk gedreven prachtmensen met het hart op de juiste plaats!

Geadopteerd: Victor